sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Hyvät ja huonot mainokset.

Huonot mainokset: TiedeAreena mainos on aika pieni ja epäselvä luettava, vaikka se onkin toisaalta ihan tyylikäs. KTS tuote on ruma ja erittäin epäselvä luettava. Se mainostaa uusia ilmeitä yrityksille. Itse en kääntyisi tämän firman puoleen jos haluisin uuden graafisen ilmeen. Black Tower- mainoksessa on hieman epäselvä fontti ja tuo alateksi on äärimmäisen pienellä ja se hukkuu taustaan.

Hyvät mainokset: Pukkila mainos on iso ja selkeä ja fontti on hyvin selkeä. Pidän Porin Energian kyltistä vaikka se ei nyt olekkaan kaunis. Se on selkeä ja hyödyllinen, koska siinä lämpömittari. SHELL-mainos on selkeä ja fontti on helposti luettava. Minusta se on myös tyylikäs huolimatta liukuväristä.

1 kommentti:

  1. Hei. Oon vähän myöhässä. KTS-tuotteen mainos on huonoista huonoin, ei herätä oikein luottamusta yrityksen visuaalisen silmään. Ihmettelin kanssa miksi tienvarsimainoksiin pitää laittaa liian pientä tekstiä.

    Hyvistä hyvin on Shellin mainos, liukuväri ei ole turhan häiritsevä ja kokonaisuus on tyylikäs, kuten sanoitkin. Hyvä Veltsu!

    VastaaPoista